Hoe krijgt mijn mobiel weer beeld??

Mijn samsung star is in de wc gevallen! alles viel eruit (accu, simkaart en geheugenkaart) ik heb nu een oud mobieltje want mijn simkaart en geheugenkaart doen het nog wel. Maar als ik mijn mobiel aan doe kan ik wel op het beeld tikken en ik hoor ook geluid maar ik zie niks(zwart beeld) :S Weet iemand hier een oplossing voor?? ;$

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

goeie kans dat de videochip/beeldscherm kortsluiting heeft gehad. Alles goed laten drogen (bij voorkeur open maken en drogen voor beste resultaat) en letterlijk hopen dat hij het weer gaat doen.

Je zou een nieuw scherm kunnen kopen (soms kan dat wel via ebay) en deze vervangen, maar geen garantie dat het gaat werken.

Ik vermoed dat je pech hebt en hij het niet meer goed gaat doen. Je kan hem dan altijd nog opsturen naar bijvoorbeeld zonzoo.nl of recell.nl, dan levert het nog wat geld op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je snel bent nadat hij in het water is gevallen kun je hem weer droog krijgen. Je kunt hem 24 uur onder een warme bureaulamp leggen, hem een nachtje in de vriezer leggen, in een bak met rijst leggen of met een fohn 20 minuten je mobiel droog fohnen. Maar je moet wel snel handelen nadat hij nat was geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed schudden om alle vocht er uit te schudden, dan 5 minuten met de fohn en daarna open, droog, warm, in de zon enz.
En vooral: bidden en hopen:)