Gaat de BlackBerry torch snel stuk?

Ik wil graag een nieuwe telefoon,en dan graag een BlackBerry,ja ik weet dat ze niet goed zijn of wat dan ook maar toch wil ik er eentje,maar kan ik dat beter een BB torch nemen of een BB bold 9900 ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar van de bold 9780 is het toetsenbord toch niet fijn? Omdat die knopjes te dicht op elkaar zitten?

Het beste antwoord

Of een BlackBerry Torch snel stuk gaat durf ik niet zo te beweren. De heeft torch bewegende delen. De voorkant schuift over de achterkant heen (simplistisch uitgelegd). Over het algemeen kun je stellen dat bewegende delen eerder slijten, of stuk kunnen gaan. Althans sneller stuk dan bij toestellen die geen bewegende delen hebben.

Met alle toestellen moet je natuurlijk altijd voorzichtig omgaan, het is en blijft elektronica en het blijft gevoelig.