Op 4.1 of toch naar 4.2.1?

Ii merk dat de batterijen langer mee gingen(denk ik ) Ik zit nu met iphone 3gs op 4.1 zal ik updaten naar 4.2.1?? Kom er nie uit en wilde het hier graag stellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dan kan je beter naar 4.3.1 updaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee want je hebt daar batterij probleme. in ieder geval op en iphone 3gs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die zijn verholpen in de .1 update, als het goed is. Er is ook al 4.3.2 uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3 is echt een teeringupdAte!!! Ik heb Aleen maar lag de laatste tijd, geef mij maar 3.1.3
Stel eerst de vraag aan jezelf wat het voordeel voor jou zal zijn om naar 4.2.1 te updaten. Volgens mij wordt je 3gs alleen maar trager en ook de batterijduur korter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nieuwste versie is 4.3.2 (uitgekomen op 14 april 2011). Hierin (of beter gezegd vanaf versie 4.3.1) is het batterijprobleem opgelost.
Je zou dus gerust naar 4.3.2 over kunnen gaan.