Mijn telefoon laad niet op wat moet ik doen?

Als ik mijn oplader in mijn telefoon doe dan wil mijn telefoon niet opladen. Ik heb andere opladers gebruikt en hetzelfde gebeurt. Sinds kort valt mijn telefoon uit als ik er een oplader in doe. Hij komt dan op een scherm met alleen een batterij en het aantal procent van mijn batterij en onderaan het scherm is een bolletje aan het knipperen. Ik weet dus ook niet zeker of hij dan aan het opladen is of niet. Ik wil graag weten of ik mijn telefoon moet opsturen of dat ik zelf thuis iets kan doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het nog extra belangrijk is, ik heb een Samsung Galaxy A5.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
6.1K
jc54
7 jaar geleden
Opsturen? Valt het nog onder garantie? Heb je in de buurt niet ergens een telefoonwinkel? Daar kun je je telefoon snel laten testen, en als het nodig is kun je hem dan alsnog opsturen.

Antwoorden (1)

Ligt eraan wat voor telefoon je hebt. De batterij zou kapot kunnen zijn of er zou iets kunnen zijn met de kabel of de charger zelf. Als je Iphone hebt zou ik ff bellen met de Apple klanten service heb je Samsung ff baterij er uithalen schoonmaken en anders nieuwe batterij kopen. Bij de meeste telefoons kun je de batterijk eruit halen dus ik zou ff kijken of je dat ook bij jou telefoon kunt doen (als het geen Samsung is). nog vragen Reageer groetjes

Toegevoegd na 3 minuten:
ik zie net je hebt Samsung. Haal de batterij eruit en controoleer de verbinding tussen batterij en telefoon zit hij vast is hij schoon niet vochtig. Werkt dit niet even contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht of Samsung zelf anders Nieuwe batterij aanschaffen