Hoeveel procent van de Nederlandse bevolking gebruikt een mobiele telefoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Wel gegevens uit 2006, maar het geeft een indicatie:

"Zo'n 16,9 miljoen aansluitingen op het mobiele net telt Nederland tegenwoordig. Dit betekent dat de gemiddelde Nederlander ook vaker twee mobieltjes in zijn bezit heeft. In het berekende aantal is de gehele bevolking meegenomen, zelfs baby's en oudere mensen. De penetratiegraad waarin Nederland in mobiele aansluitingen voorziet is gestegen naar 103 procent."
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

110%, omdat mensen meerdere mobiele telefoons bezitten.

Toegevoegd na 32 seconden:
Niet vanuit een bron, maar wat ik vermoed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lastig, want lang niet alle looplullers worden geregistreerd. Prepaid en zo. Maar (hele) kleine kinderen en veel senioren vallen af, ik val af en mensen met een ernstige geestelijke beperking of in coma vallen af. De rest heeft minstens één zo’n ding wel. Netto: 79,67%.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Woeste gok, 60%