Ik laat mijn telefoon steeds vallen. Heeft iemand tips wat ik voor hoesje moet kiezen?

Ik laat best vaak mijn telefoon vallen. Ik ben gewoon onhandig. Ik vind het nu erg vervelend worden, want er komt steeds weer een scheur bij. Nou heb ik wel een screenprotector, maar toch. Ik vroeg me af of iemand misschien weet wat voor soort hoesje ik goed zou kunnen gebruiken. Is bijvoorbeeld een bumperhoesje handig, of toch zo eentje met een klepje? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb een Samsung Galaxy A70 en hij moet bedienbaar zijn als hij in het hoesje zit.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
Amadea
4 jaar geleden
Je schrijft niet wat voor soort toestel jij hebt en of het bedienbaar moet zijn als het apparaat in het hoesje zit.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oja, vergeten. Ik heb het erbij gezet! :)

Antwoorden (2)

Een bumperhoesje is een goed hoesje maar je kunt ook een Otterbox defender proberen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt! Die Otterbox defender lijkt me erg handig
Wat dacht je van een telefoonhoesje met koord? Vrij gemakkelijk te kopen of bestellen via internet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Daar heb ik nooit aan gedacht, goed idee! Dank je wel