Wanneer is een smartfone een smartfone?

..en wanneer gewoon een mobiele telefoon?

Toegevoegd na 36 seconden:
uuuh smartPHONE dus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je er op kan internetten. Hij is smarter als er ook veel apps op kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar dat kan toch op ALLE mobieltjes? Zelfs die van 2 tientjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, internet kan ook op non-smartphones. Pas als er apps op kunnen zou ik het vandaag de dag (vroeger lag het weer anders) het een smartphone noemen.
Een smartphone is een mobiele telefoon die uitgebreidere computermogelijkheden biedt. Een smartphone kan ook beschouwd worden als een handcomputer of pda die tegelijk ook een telefoon is. Veel mobiele telefoons bieden de mogelijkheid om adressen en afspraken op te slaan, mobiel internet (e-mail ontvangen en versturen en internetpagina's bekijken), muziek te beluisteren en filmpjes te bekijken, maar een smartphone biedt vaak nog iets meer. Ze kunnen bijvoorbeeld een ingebouwde gps-ontvanger hebben, de mogelijkheid hebben om te synchroniseren met Microsoft Outlook of Lotus Notes, en/of de mogelijkheid om verbinding te maken met bedrijfsnetwerken.

Het is dus meer dan een oude nokia waar je mee op internet kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwoordt? Dat doet wiki toch voor me? Oeps... geen betrouwbare bron en door iedereen te veranderen.