Hoe kan ik gemakkelijk de stille modus activeren op een LG GW620?

Het kan via het Instellingen menu, maar is er ook een makkelijke manier voor (sneltoets o.i.d.)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Druk lang op de aan/uit-knop bovenop.
Je krijgt nu drie keuzes: Uit, Vliegtuigmode, Stil.
Dat laatste wil je.
En welkom in de Android community, goede keus!
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, werkt perfect! Nog meer zaken die ik moet weten over Android? :)
AWM
13 jaar geleden
Plenty. Ga naar de Market. Google Goggles is fun. En Layers ook. En als je Centos download heb je een leuk spelletje waarmee je tegen anderen speelt. Online Chess is leuk om tegen anderen te schaken. Batteryleft is een nuttige gadget om je energieverbruik in de hand te houden.
Gebruik Zedge om ringtones in te stellen en wallpapers.
Wordt vervolgd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Market geinstalleerd, en nu zoek ik op "Goggles" maar de applicatie wordt niet gevonden. Wel 3 andere appz, maar die zijn het niet. Ook al "Google Goggles" geprobeerd, dan wordt er niets gevonden. Vreemd ...
AWM
13 jaar geleden
Wat vreemd. Hij staat als gratis programma vermeld met
"Google Goggles". Net nog nagekeken.
En oh ja, installeer Handcent SMS als vervanging voor het SMS-gebeuren, wel veel instellingen, maar dus lekker configureerbaar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ik de reden weet, ik heb 1.5 en Google Goggles is blijkbaar vanaf 1.6 beschikbaar. Nu even gaan uitvinden hoe ik de firmware update ;)
AWM
13 jaar geleden
Ik lees dit trieste bericht:
http://www.telecomnieuws.com/lg-gw620-krijgt-geen-update-naar-android-2-1/ Da's jammer. Ik draai nu op 2.1 op een Motorola Milestone...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm...er schijnt wel een 1.6 update te komen, maar wanneer is me nog niet duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb net reactie gehad van LG dat de update van 1.5 naar 1.6 begin juni beschikbaar komt. Exacte datum konden ze nog niet noemen. Dus er is nog hoop ;)
AWM
13 jaar geleden
Da's mooi!. Maarehhh.... Je loopt dan nog wel achter op de modernere phones. Ik behoor tot de 'gekken' die hun Iphone hebben ingewisseld voor een Android Phone. Mensen lachen me uit. Ze moesten eens weten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, dan maar een beetje achter lopen. Wat zou ik precies missen met 1.6 t.o.v. 2.1? Ik ben al blij als ik straks bijv. Goggles kan draaien, lijkt me een handige tool. Op de zaak hadden ze er nog nooit van gehoord. Dus toch nog een beetje een early adaptor.
AWM
13 jaar geleden
Ach het valt ook wel mee. De nieuwste versie van Google Maps met navigatie. Google Earth. En 'Live wallpapers'. Volstrekt onnuttig, maar wel geinig...
http://www.youtube.com/watch?v=VUo0B2UzDg0