Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn prepaid tel is stuk. Nu wil ik een nieuwe kopen. Kan ik dan mijn huidige beltegoed ook bij een nieuw tel nr overzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het beltegoed staat op je sim kaart, dus als je die kaart uit je oude toestel haalt en in je nieuwe gsm doet, gaat automatisch je beltegoed ook naar je nieuwe gsm (dmv je sim kaart) ook je telefoon nummers die je op je simkaart hebt opgeslagen verhuizen mee naar je nieuwe telefoon. Dus beltegoed hoef je niet extra over te zetten. Het enige wat je over moet zetten is je sim kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let wel: dit werkt alleen als je toestel simlockvrij is of als je bij dezelfde provider blijft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het telefoonnummer word ook automatisch mee verhuisd naar je nieuwe gsm. Of het overgezet kan worden naar een abonnement durf ik niet te zeggen, maar denk dat dat wel mogelijk is.

Andere antwoorden (1)

Je gegevens zijn gebonden aan je sim kaart niet aan je telefoon.
Dus je koopt een nieuw prepaid abo met tel. Maakt de tel simlock vrij ( indien nodig) en zet je oude simkaart
Erin.
Dan kan je bellen met je oude nummer .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding