Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een nieuwe telefoon eisen?

Een tijd terug ging mn nokia 6700 plotseling kapot.
Hij was uitgevallen en ging niet meer aan.
Hi stuurde hem op.
De telefoon kwam terug, antenne was vervangen (?)
Hij deed t nog niet, met n andere accu wel.
Nieuwe accu aangeschaft (op aanraden van Hi-personeel dus).
Eenmaal met nieuwe accu deed hij het idd, mr toen ik hem wilde opladen ging dat niet.
T probleem was dus t opladen, niet de accu. (andere opladers, zelfde probleem)
Ook kreeg ik ineens software fouten die ik voorheen niet had. Mijn SIM werd steeds plotseling geweigerd.
Hi mijn telefoon weer nr reparatiecentrum opgestuurd met melding van t opladen + sim.
Het probleem was na reparatie niet opgelost. In de winkel bleek mn tel wel op te laden via de mini-usb ingang. Ik kreeg een mini-usb oplader.
t probleem was daarmee alternatief opgelost, en ik vond het ook niet zo'n probleem dat hij eigenlijk nog steeds een laderdefect had.
De 3 dagen daarna kreeg k zo'n 2x pd de melding dat mn sim-kaart werd geweigerd.
Na accu + sim eruit en weer terug, deed hij het weer.
Echter, zo gebeurde t weer & k kreeg hem vervolgens ook niet meer aan, alleen n wit scherm.
Na tig x proberen gingie weer aan, mr dit keer laadde hij niet meer op.
Hij zal dus wéér terug moeten, mr ben er eik wel klaar mee, zeker omdat t 1e defect nooit gemaakt is & hij wel kapot is.
Ik las dat je na 3x reparatie n nieuwe telefoon mag eisen.

Mag dit idd, of wat kan ik anders doen als ik hem straks opnieuw kapot terug krijg?
Dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud is je telefoon??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Hi (KPN) is het zo dat je inderdaad na de 3e reparatie (dus als je hem voor de 4e keer gaat opsturen!) een nieuwe telefoon mag eisen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als de telefoon nog binnen de garantie valt kan je een nieuwe eisen. de leverancier moet zorgen voor een deugdelijk apparaat en gezien je history van problemen lijkt me dat niet het geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding