Mijn samsung star loopt best vaak vast als ik op camera druk en hij is heel traag, nog tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Misschien heb je er een bepaalde instelling op gezet, waardoor hij er langer over doet (of het gewoon niet kan laden). Of je hebt te veel foto's op je mobiel staan, en je mobiel bereidt zich daar ook alvast op voor. (als dat zo is zou ik een extra geheugenkaartje nemen, ik heb er een voor 25 euro en ik kan er meer op dan opa op zijn computer (mijn opa heeft alleen niet zo'n geweldige computer, maar toch...))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De snelheid van de samsung star word sneller traag, dit komt door het kleine interne geheugen. Foto's voor contactpersonen moeten opgeslagen worden in het geheugen van de telefoon wat hiervoor niet voldoende is. Hoe meer je er op hebt staan hoe trager hij dus wordt.
Tips : zoveel mogelijk leeg maken . Foto's maar vooral liedjes en filmpjes uploaden naar je pc of verwijderen als je ze niet hoeft te bewaren. Hoe leger je foon, hoe sneller hij weer zal zijn.