Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn samsung star loopt best vaak vast als ik op camera druk en hij is heel traag, nog tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
557

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien heb je er een bepaalde instelling op gezet, waardoor hij er langer over doet (of het gewoon niet kan laden). Of je hebt te veel foto's op je mobiel staan, en je mobiel bereidt zich daar ook alvast op voor. (als dat zo is zou ik een extra geheugenkaartje nemen, ik heb er een voor 25 euro en ik kan er meer op dan opa op zijn computer (mijn opa heeft alleen niet zo'n geweldige computer, maar toch...))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De snelheid van de samsung star word sneller traag, dit komt door het kleine interne geheugen. Foto's voor contactpersonen moeten opgeslagen worden in het geheugen van de telefoon wat hiervoor niet voldoende is. Hoe meer je er op hebt staan hoe trager hij dus wordt.
Tips : zoveel mogelijk leeg maken . Foto's maar vooral liedjes en filmpjes uploaden naar je pc of verwijderen als je ze niet hoeft te bewaren. Hoe leger je foon, hoe sneller hij weer zal zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding