Me telefoon geheugen van me samsung galaxy s4 is de heletijd vol hoe kan dit?

Mijn geheugen van mijn telefoon is de heletijd vol en er zit een ds. kaart in
En er zitten weinig Appa op enzo?

Toegevoegd na 37 seconden:
Sd kaart*

Toegevoegd na 1 minuut:
Apps

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

De apps worden niet altijd meteen automatisch op de sd kaart gezet.
Ga anders voor een overzicht van je opslag naar:
Instellingen -> Meer -> Opslag
Hier kun je zien wat hoeveel gebruikt.

Toegevoegd na 14 uur:
Sorry ik was nog vergeten te vertellen
Als je een app naar je SD Kaart wilt verplaatsen ga dan naar
Instellingen -> Meer -> Applicatiebeheer klik daar dan op de app die je wilt verplaatsen en klik dan op de knop verplaatsen naar SD Kaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat staat er bij instellingen -> meer -> opslag. Wat gebruikt er dan veel geheugen?