Wat is de goedkoopste mogelijkheid wanneer iemand vanuit Spanje vaak naar Nederland belt (mobiel naar mobiel)?

Iemand ervaring met bellen vanuit het buitenland? Het gaat om mijn zusje die in Spanje woont en regelmatig met onze ouders wil bellen. Skype en dergelijke is natuurlijk de beste optie maar ze willen bellen van mobiel naar mobiel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Goedkoopste is om in Spanje een Prepaid Simkaart te kopen b.v. bij vodafone. Stop die in de Spaanse telefoon. Deze moet natuurlijk wel simlockvrij zijn. Nu kun je goedkoop naar een Nederlandse mobiel bellen en SMSen. Ook kost nu gebeld worden in Spanje op het Spaanse nummer geen geld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jullie allebei een smartphone hebben en jullie kunnen allebei de app Viber downloaden dan zou ik via die app bellen. Het beste is om een wifi verbinding te hebben, dit geeft verreweg het zuiverste geluid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat zij daar in spanje een toko opzoeken en dan vragen of zij lycamobiel hebben en dan kopen .
Met lyca bel je goedkoop naar het buitenland .