Kan ik mijn iphone 4 nog laten repairen (zie uitleg) ?

Ik heb in oktober bij ritel een abbo genomen op de iphone 4 van ben . Eenmaal thuis heb ik hem geopend en testte de camera maar de face (front) camera was kappot ben hiermee terug gegaan naar ritel en ze zeiden dat het 3 weken ging duren om het te laten repareren . Ik vond dit dus onzin en heb dit toen niet gedaan . Maar nu we al zover zijn wil ik hem toch laten repairen , maar kan dat nog en gaat dat dan 3 weken duren ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat kan. Grote kans dat je toestel ergens verweg heen moet. Bij mij wachtte ik een keertje 9 weken, toen heeft de winkel mij maar een nieuw toestel gegeven (andere soort, model en merk, minder features, maar dezelfde prijs).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan het doen in een apple winkel ofzo. Bij mij duurde het ook 3 weken. Maar dan was mijn gsm wel weer inorde.

Antwoorden (1)

Allereerst dit:
In vrijwel alle winkels heb je bij de aanschaf van een telefoon een "binnen ... dagen ruilen bij defect" regeling. Dit staat vaak op de bon.
Daar zijn we nu echter al ruimschoots overheen.
Is er verder niks mis met het toestel dan is dit defect nog steeds te verhelpen, als de winkel destijds aangaf dat dat 3 weken zou gaan duren dan is de kans zeer groot dat dat nog steeds zo is.
Deze reparatie is kosteloos mits het toestel geen schade heeft, dwz barsten in het scherm of vochtschade.