Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik na afloop van mijn iphone abonnement het internet en de 300 belminuten handhaven in een sim-only abonnement? En wat kost dit ongeveer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
666

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ja dat kan, 10 euro internet en 10 euro voor minuten ongeveer, 20 euro dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
gewoon contact opnemen met t-mobile en zij regelen alles zal voor je als 't zover is

Toegevoegd na 2 minuten:
zal=wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je abonnement is afgelopen, kan je inderdaad een sim-only afsluiten. Waarschijnlijk wel alleen bij T-mobile, je I-phone zal denk ik een simlock hebben.

Je hebt dan bv. een abonnement van 260 minuten voor €15 per maand en eentje van 330 minuten voor €17,50 per maand. Een internetab. kost je €10 extra per maand.

Je bent dus iig minimaal €25 kwijt bij T-mobile.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Debitel en Telfort zijn goedkoop. Debitel biedt van verschillende aanbieders (o.a. Telfort, Vodafone) abonnementen aan. Telfort maakt gebruik van het KPN-netwerk en heeft altijd goed bereik (is mijn ervaring).

Telfort:
Voor 300 min. betaal je bij een 1jarig abonnement 7,95 en bij een tweejarig abonnement 8,95 per maand. Voor internet betaal je nog eens 2,50 extra per maand. Hier heb je dan nog geen sms-bundel bij, dat kost 2 euro voor 100 smsjes en 11 euro voor 1000 smsjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De omzetting is gratis. Minuten die je over hebt gehouden die vervallen wel, let hier dus op bij het moment van overzetten. Een sim only abbonement kost ongeveer de helft van wat je nu betaald. Je kunt na afloop van je abbonementsperiode telefonisch laten omzetten en dan ook gelijk je unlock code aanvragen. Dan kun je bellen bij de provider naar keuze. Er is nogal wat verschil op momenten dat er aanbiedingen zijn, dus het kan je voordeel opleveren om na die periode over te stappen. Je nummer kan je dan ook meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding