De ingang van mijn samsung ace lijkt verstopt ik krijg er geen oortjes meer in hoe los ik dit op?

De ingang waar de oortjes in moeten bij mijn samsung galaxcy ace is verstopt. Volgens een vriendin van mij zit er een overblijfsel van oortjes in er is namelijk een goud puntje te zien. Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Misschien kan je met een veiligheidsspeld heel voorzichtig het puntje eruit te 'wippen',
anders misschien naar een telefoonwinkel die hem eruit kan halen.