kwil graag een apple peel 520 II vr mn ipod touch kopen maar kan ik dan nog internetten als ik gwoon een onbveilgid netwerk of mn eigen wifi gebruik ?

ik wil geen mobile internet zonder wifi, dat hoeft niet maar ik wil wel nog kunnen internetten met een draadloos onbeveiligd netwerk of mn eigen wifi ?? kan dat met de yosion peel 520 II. eigenlijk wil ik gwoon kunnen bellen en sms'n met mijn ipod touch naar alle andere gsm's of vaste telefooons, en dat ik gwoon nog safari kan gebruiken met een draadlos netwerk dat onbeveiligd is of met mijn eigen wifi thuis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Wou dit ook kopen werkt voor geen flikker heb maar een oude iphone 3gs gekocht werkt veel beter sneller mooier