Mijn Blackberry Curve 9300 zoekt echt om de minuut naar een netwerk. Hoe komt dit? wat kan ik hieraan doen?

Ik heb al geprobeerd de batterij eruit even 10 minuten, maar het helpt allemaal niet! Het is erg irritant want alles werkt nu traag. En ontvang dingen later.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

wat je kunt doen is je Blackberry toets indrukken en dan kies je "opties"dan kies je "mobiel netwerk"en dan kies je bij netwerkmodus "2G en 3G". Waarschijnlijk staat hij nu op alleen 3G bij je. De netwerkselectiemodus erboven moet je dan op "automatisch"zetten.
Ik hoop dat dit het probleem oplost voor je.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt ik heb gemerkt dat het probleem is opgelost. Heb er geen last meer van super!