Hoe kan je je beltegoed checken als je in het buitenland zit? Hij reageert namelijk niet op de nederlandse beltegoedcheck!

Hi- provider!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

vanuit het buitenland kun je dit doen via dit nummer +31612001244
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey wat vreemd. Dat geeft Hi aan op hun eigen site. Ik kijk even voor je of ik een andere mogelijkheid kan vinden :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer deze eens, dat haal ik van een site op internet. Dit is eigenlijk om te kijken hoelang je beltegoed nog geldig is,maar geeft gelijk aan hoeveel beltegoed je nog hebt. Als het niet lukt zoek ik weer even verder voor je :-) Met Geldigheid Direct kunt u gratis de geldigheid van uw Hi PrePay beltegoed opvragen: toets *106# en dan op de toets om verbinding te maken. Binnen enkele seconden verschijnt in het display van uw mobiele telefoon de hoogte van uw Hi PrePay beltegoed en de geldigheidsdatum van uw Hi PrePay beltegoed of, als het Hi PrePay beltegoed is vervallen, de datum voor wanneer u het beltegoed moet opwaarderen om uw aansluiting te behouden kunt u de geldigheidsdatum van uw beltegoed niet helemaal lezen? Probeer dan verder te scrollen. Lukt dit niet, druk dan op de [OK] toets als u de eerste regel hebt gelezen. De tweede regel met de gevraagde beltegoed informatie verschijnt nu in uw display. Geldigheid Direct, voor het opvragen van uw Hi beltegoed is ook gratis te gebruiken vanuit het buitenland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel vreemd. In welk land bevind je je nu ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en *101# werkt dus ook niet ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb gewoon Hi klantenservice voor je gebeld en zij geven aan dat *101# gewoon moet werken vanuit het buitenland.
Mocht dat niet werken dan is het mogelijk dat het netwerk van het land waar je u bent dit niet ondersteunt,maar dat is nieuw voor hun. Een andere optie is als je even iemand van je familie laat bellen in Nederland naar de klantenservice 06 1200 1200 en dan kunnen zij aan de hand van je mobiele nummer navragen wat je beltegoed nog is. Deze wist ik niet anders had ik het gelijk kunnen vragen voor je :-)
Ik hoop dat het je nu alsnog lukt.
Succes !

Andere antwoorden (1)

Het volgende staat op een Hi website:

Wil je weten hoeveel je nog kunt bellen en sms’en voor de rest van de maand? Dan is de Hi Belstatus app/site site handig voor je!

Wat kan je met Hi Belstatus? Je ziet hoeveel je nog kunt bellen en sms’en voor de rest van de factuurmaand. Zo heb je zelf controle over de hoogte van je rekening. Naast je resterende maandelijkse tegoed tonen we de kosten die je maakt als je over je bundeltegoed heen gaat en de kosten die niet uit je bundel gaan, zoals: 0900-nummers, bellen in het BUITENLAND, enz. Naast je abonnement en bundels heb je ook je laatste rekeningen overzichtelijk onder elkaar staan.

http://www.hi.nl/Hi-Belstatus-applicatie.htm

Het gaat namelijk over de GRATIS belstatus-app. Op deze website kunt U verder ook Uw 06 nummer invoeren,waarna er een sms 'je wordt verstuurd naar Uw mobiel.

Groet:Zoekertje