Wat is de gemiddelde inkoopprijs van een mobiele telefoon?

Stel je voor : Je moet een pallet bestellen met mobiele telefoons voor je klant, wat is ongeveer je inkoopprijs per stuk?

Het gaat hier om de Apple I Phone 3G 16 GB.
Aantal : 500 stuks (pallet)
Kleur : zwart
Model: 2009

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Het beste antwoord

Een artikel uit 2007 schat dat het ongeveer 250 dollar kost om een iphone te maken. Dat zal tegenwoordig wel wat minder zijn omdat ze in grote massa's worden gemaakt en de machines om ze te maken al wel zijn terug verdient.

De inkoop prijs ligt natuurlijk boven de maakprijs dus ik denk dat je op minimaal 200 euro moet rekeken. Waarschijnlijk zal de prijs wel hoger liggen door vervoer en tussen handelaren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Denk dat je het beste leverancier kan contacteren :)!. die weet meer over de prijs dan ieder ander hier.. succes!

+ je kan er nog eens een fikse korting van af praten. als je in grote aantallen besteld, meende per 100+ gaat er zoveel procent vanaf
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik schat dat ze als inkoopprijs iets van 150 euro zijn