Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Payinfo stuurt vage rekeningen, heb niks mobiel betaald, niks buiten de bundel of buitenland gesprekken maar krijg ook geen sms van die gasten?

Heb een databundel, niks buiten mijn bundel verbruikt, niks besteld, geen sms-diensten of andere onzin, hoe kan dit? Ik krijg ook geen sms als ik PIN 5454 stuur naar dat nummer dus kan ook niet inloggen op die site. (zie bijlage)

Toegevoegd na 15 uur:
Nope, niet over databundel gegaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
668
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee wat dit kan zijn, maar je moet deze site in ieder geval bekijken met je mobiele toestel en het nummer wat je moet sms-en is niet "PIN 5454", maar een ander cijfer. Dat moet gesmst worden (dus bijv. PIN 1212) NAAR 5454. Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas lukt het niet om uw mobiele nummer te herkennen.
Stuur een SMS met
PIN 1896
naar 5454
om in te loggen.
Of klik hier: Stuur SMS Thanx, maar dat werkt ook niet.... :(

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Weet je zeker dat je niet over je databundel bent gegaan? Anders zou je effe naar de klantenservice van je provider moeten bellen. Die moeten het dan maar oplossen voor je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
na veel omwegen bij smsdienst nu defintief van die zooi af, thanx

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding