Weet iemand of er problemen zijn met het KPN telefoonnetwerk?

Mijn moeder kan wel gesprekken ontvangen maar kan niet naar buiten bellen. Niet met haar draadloze huistelefoon en niet met het vaste toestel.
Het gaat om KPN.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ja er zijn problemen.
Ik hoorde dat Flevoland ook internet problemen heeft. Als je KPN belt ontkennen zij.
Mobiel heb ik geen problemen.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Tuurlijk ontkennen ze dat!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschilt vast per plaats. Ik heb het over Lelystad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom is dat zo natuurlijk dat zei ontkennen? Ziggo maakt er altijd keurig een melding van

Andere antwoorden (1)

Ik heb al een paar weken (denk een week of 7 inmiddels) al regelmatig slecht verbinding met mijn mobiele telefoon (Hi, maar is dochteronderneming van KPN). Ik heb ook gebeld, maar ze ontkennen het net zo goed. Ik heb vooral het probleem dat de verbinding soms helemaal wegvalt, en dan dat hij het weer doet trouwens. Maar is wel vervelend als je in gesprek bent.