hoe weet ik bij welke provider ik een abonement kan afsluiten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
13 jaar geleden
Wat voor abonnement gaat het over? Internet, Televisie, Telefoon, Mobiel?

Antwoorden (4)

Kijk op www.bellen.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je sluit een contact af met de aanbieder van een abonnement.

Dit staat dan op het contract en staat meestal heel goed aangegeven.

Voor telefoons zijn dit onder andere: Hi, vodafone, kpn, t-mobile, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel providers hebben op hun site een postcode check, daarmee kun je zien of je provider in jou gebied dekking heeft, naast kosten en verdere voorwaarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om internet dan hebben de meeste ADSL aanbieders (bijna) landelijke dekking, bij kabel internet is de markt op dit moment verdeeld tussen UPC en Ziggo. Op de sites van alle verschillende aanbieders kun je vaak aan de hand van een postcodecheck testen of ze bij jou leveren.