Ik wil een gevonden mobiel gebruiken

Hee ik heb een samsung star gevonden en ik heb zelf een sony ericsson F305. Ik wilde hem houden, maar als ik de sim kaart verwissel dan kan ik hem maar beperkt gebruiken want overal zit een wachtwoord op, bijv. bestanden, berichten, muziek enz... Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik hem toch kan gebruiken, moet ik een nieuwe batterij kopen of kan ik het veranderen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
4.8K

Het beste antwoord

Je kan hem ook opsturen naar www.zonzoo.nl
dan krijg je gewoon contant geld voor een werkende telefoon.
Mijn dochter is die van haar al tig keer kwijt ( gejat meestal dus) geraakt en die word ook nooit terug gebracht dus gewoon doen wat je niet laten kan.

Houd er wel rekening mee dat op sommige telefoons een gprs beveiliging hebben als je hem gebruikt zodat hij opgespoort kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

wat fijn dat er nog eerlijke vinders bestaan en die hun best doen om te zorgen dat iemand die iets verloren is het weer terug krijgt.

antwoord op je vraag: je moet inderdaad een nieuwe batterij kopen en het bijpassende mobiel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon niet doen. Je hebt al een mobiel, deze is van iemand anders en die is hem heus niet expres verloren. Breng hem netjes naar de politie of, als je hem op / bij school gevonden hebt, naar de concierge.

Maak eens iemand blij! Daar krijg je een warmer gevoel van dan van andermans spullen kraken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn idee, stippel....
ik ben zelf een digibeet : bellen en smsén (en dat nog met moeite....). Maar als ik zie, wat mijn zus allemaal in haar mobiel heeft staan !!! Ze zou doodongelukkig zijn, als ze al die gegevens kwijt zou zijn. Dat kan je iemand niet aandoen, vind ik.
AWM
14 jaar geleden
Moreel gezien een goed antwoord, maar toch geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd je krijgt inderdaad een heerlijk warm gevoel op school vond ik ook een samsung corby. ik wou hem zelf houden, maar toen dacht ik hoe het zou zijn als ik mijn mobiel verloren had. dus ik bracht hem naar de receptie en toen kreeg een een warm gevoel =) +1
AWM
14 jaar geleden
Dat vind ik nogal betuttelend, Loenie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antwoordman, je hebt gelijk, maar ik neem mijn moederlijke ex-schooljufferige adviseursplichten ook serieus.
als je in de lijst met telnummers kunt komen bel dan een nummer van bijv pa en ma en zeg eerlijk dat je die telefoon gevonden hebt
en dat ze hem bij jou kunnen komen ophalen
Wat zou jij willen dat ze deden als jij je telefoon verloor en iemand had hem gevonden
{misschien krijg je nog 5 euro vindersloon van de eigenaar}
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Moreel gezien een goed antwoord, maar toch geen antwoord op de vraag.
wat denk je van zorgen dat hij bij de eigenaar terecht komt! tjee zeg, mijn dochter heeft een paar weken haar mobiel verloren, het meisje is 16 jaar en er hard voor gewerkt en een hele tijd voor gespaard! gelukkig heeft ze hem door de eerlijke vinder terug gekregen.

Probeer het eens, zou ik zeggen, weet zeker dat het je een goed gevoel geeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je vind moet je naar de Politie brengen. Het is niet sociaal als je die gevonden GSM houd en gebruikt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eerst de rechtmatige eigenaar te vinden in het telefoonboek van het toestel en bel die even op. Vervolgens doe even aangifte dat je een mobiel gevonden hebt, maar hou deze zelf in bezit anders ziet zowel de eigenaar als jij deze nooit meer terug.

Dit is zeker zo prettig, stel jij gaat ermee bellen met een abonnement, de politie kan te allen tijde een imei check doen en zien zo wie en waar ermee gebeld word. En komen heel snel bij jou uit. Heeft de persoon die het toestel verloren heeft aangifte gedaan van beroving! Mag jij gaan bewijzen dat je het toestel alleen hebt gevonden. Succes

Je moet maar kijken wat je ermee doet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk ben je gewoon een diefje