je hebt waarschijnlijk bij instellingen ingeschakeld dat als je een bericht ontvangt dat je m kan lezen zonder je code in te voeren maar als je een (whats)appje krijgt moet je nog steeds je code invoeren. dit komt omdat apple dit alleen bij hun eigen berichten app (of sms gaat via de zelfde app) maar niet bij whatsapp. dit kan miss in de toekomst worden toegevoegd maar nu werkt het alleen met berichten, maar tot nu toe moet je je toch maar gewoon je code invoeren
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij heeft WhatsApp een nieuw privacybeleid, waardoor je door veiligheidsredenen eerst je WhatsApp moet openen voordat je je berichten kunt lezen, in plaats van dat je ze al op je beginscherm ziet.