Zijn er manieren om een telefoonnummer na te trekken op internet?

Een kennis van mij word al een aantal maanden lastig gevallen op haar mobiele telefoon. We hebben het nummer van de beller genoteerd. Maar als we terugbellen, dan krijgen we een bezettoon.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
3.2K

Antwoorden (7)

Neen. Er zijn twee procedures : ofwel klacht neerleggen bij de lokale politie ofwel een gerechtsdeurwaarder de vaststelling laten "acteren" en dan via een advokaat klacht indienen wegens stalking.(Kostprijs : ongeveer 300 à 400 euro)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is wel degelijk een site waarop je dit kan zien, maar die gegevens zijn niet allemaal up to date en verder staan ook niet alle nummers erin. Maar wellicht wordt je er wat wijzer van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loop een mobiele winkel binnen, beloof de verkoper (meestal school drop outs) een biljet van 50 euro als die een nummer door het systeem kan halen om te kijken of er een abonnement aan zit verbonden. Gegarandeerd het werkt. Doe dit natuurlijk niet op een koopavond wanneer de winkel vol staat... Als het een pre-paid nummer is heb je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben ook een tijdje lastig gevallen. Ik heb toen mijn provider gebeld en de situatie uitgelegd (t-mobile). Zij hebben hier onmiddellijk werk van gemaakt en uitgezocht wie het was. Daarna hebben ze op mijn verzoek het nummer geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onderstaande link is voor ons eens erg gemakkelijk geweest.
Je kunt er zoeken op nummer,postcode,adres of naam.

Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt op de meeste mobieltjes ook een soort van blokkade op bepaalde telefoonnummers instellen, dan wordt elk telefoontje vanaf dat nummer direct geblokkeerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik zelf voor al dit soort zoekacties www.spyderweb.nl, via die site kun je een hoop verschillende opzoeksites gebruiken zonder uit te hoeven zoeken welke site je waarvoor moet hebben.

Onderaan in het menu links staat 'telefoonnummer', op die pagina neem je de bovenste optie 'zoek op telefoonnummer'. Ik heb het even met mijn nummers uitgeprobeerd, en het werkt. Wel een voorbehoud: ik heb anders dan een stalker niets te verbergen en heb dan ook geen geheim nummer. Maar je weet maar nooit, misschien is degene die je kennis lastigvalt niet zo slim!

Overigens zou ik inderdaad ook hulp van je provider inroepen. En mocht de stalker echt niet te achterhalen zijn, even goed zoeken in het menu van haar mobieltje, dan kun je dat nummer waarschijnlijk zelf blokkeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha, inderdaad, de komma is in de hyperlink terechtgekomen. Foutje in de GV-code lijkt me, over het algemeen als url's automatisch worden herkend en omgezet in hyperlinks, wordt een leesteken (bijvoorbeeld een punt of komma) niet meegerekend. @Farstar: ik ben blij dat je er wat aan hebt!