Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de muziek die in Best.Beheer staat in mijn muziekbibliotheek zodat ik die kan afspelen? Het gaat om een Nokia 5530.

Ik heb gisteren ruim 50 nummers op mijn telefoon gezet door middel van Nokia Ovi Suite. De nummers staan nu niet allemaal in de muziekbibliotheek, maar in Menu > Toepassingen > Best.Beheer. Daar staat het in het mapje van de geheugenkaart en dan bij Music. Ik kan in die Best.Beheer wel muziek afspelen, maar dat is heel irritant, veel handiger vind ik het gewoon via de muziekspeler. Kan iemand mij vertellen welke handelingen ik dan moet uitvoeren zodat ik ze allemaal netjes in de muzieklijst heb staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
714

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dan moet je naar je muziekspeler gaan en klikken op opties en dan op vernieuwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had iets wat daar op lijkt al es geprobeerd, maar gewoon muziekbibliotheek vernieuwen en alles staat er in! Dankjewel:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding