Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik bij een Samsung galaxy s app 's wil downloaden moet ik dan via de market? En moet ik dan per C een google account ?

Lang leve de iPhone 

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
648
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lang leve de samsung galaxy s2

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja, het moet via de Android Market, dat is net zoiets als de App Store, maar je hoeft geen account te hebben. ik heb geen account, en ik kan alles downloaden wat ik wil! (ik download alleen gratis apps, ik denk dat je anders wel een account nodig hebt :D)
veel suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dank je wel, android market is dat dat witte tasje met groen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja! als je erop klikt kan je kijken wat populaire apps zijn, maar je kan ook rechts-bovenaan op het vergrootglas klikken en dan kan je intypen wat je wil.
ps: tip, als je (op je computer is het handigste) naar www.market.android.com/apps gaat, kan je naar categorieën, dan kan je kijken welke categorie je leuk vind. Daar klik je op en je ziet de apps die bij die categorie horen. dan klik je op een app, en je ziet info over de app. denk je: hmmm..... die lijkt me leuk? dan download je hem op je mobiel. Zo hoef je niet allerlei zoekacties te proberen op je mobiel.
veel suc6!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding