weet iemand wat je moet doen als je je contactenlijst niet meer kan openen? (Nokia N81)ergens een reset functie ofzo

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Download de nokia software updater en update je telefoon, als er geen nieuwe updates zijn verschijnt dat in beeld en druk je op iets dergelijks als de software toch vernieuwen. Je moet van te voor wel je foto's, video's, applicaties etc backuppen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien even volledig af en aan zetten...wieweet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met *#7370# kunt je een hard reset doen, je bent dan alles kwijt wat niet op de SIM of op een geheugenkaartje staat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eerst alles backuppen = risico
Dan batterij eruit en weer erin
Dan #7370# = fabriek instelling
Niets invoeren
Baterij eruit en weer in = ok