Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om twee verschillende simkaarten te hebben met hetzelfde telefoonnummer?

Ik heb momenteel een samsung, maar die doet niet altijd wat hij moet doen. Ik mag iemands iphone overnemen, maar dan moet ik wel een microsimkaart kopen. Ik wil graag beide telefoons in gebruik houden, met hetzelfde nummer. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
883
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt je Samsung vast we resetten zodat die beter is dan de iPhone.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb 2 simkaarten, een normale en een micro, beide met hetzelfde nummer, van Tele2. Die ouwe had ik nog, de nieuwe kreeg ik geleverd bij mijn nieuwe telefoon, ik kan beide gebruiken. Tegelijk heb ik niet geprobeerd eigenlijk. Er staat altijd maar 1 tegelijk aan.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan beide telefoons in gebruik houden, maar niet tegelijkertijd. Dus de ene telefoon moet uit staan wanneer de ander gebruikt wordt, anders heb je kans dat je helemaal niet meer bereikbaar bent. Dit probleem hadden wij vroeger met de autotelefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, je kunt een duo sim aanvragen. Je hebt dan twee simkaarten met hetzelfde nummer. Maar je kunt ze niet tegelijkertijd gebruiken. De telefoon die zich als laatste heeft aangemeld is de telefoon waarmee je kunt bellen.
(Lees meer...)
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet het dan van dezelfde provider zijn, of kan de ene simkaart van youfone zijn en de ander van hollandse nieuwe?
bamibal
10 jaar geleden
Nee, dat kan niet. Een telefoonnummer is altijd maar bij één provider in beheer. Een duo-sim zijn twee simkaarten die bij hetzelfde abonnement horen en hetzelfde telefoonnummer hebben.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding