Apple id vergeten, wat nu?

Ik had mijn iphone 6s al een tijd niks meer op gedownload en alleen gebeld en sms gebruikt en toen zag ik bij een vriend een spel en dat leek me wel leuk maar was niet te downloaden op mijn samsung dus dacht ik dan maar op mijn iphone van mijn werk maar ik wist mijn apple id niet meer dus ik bleef proberen maar nu is mijn iphone geblokkeerd, is er een oplossing die ik nu kan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
Heb je de optie wachtwoord vergeten gebruikt?

Antwoorden (1)

Hallo, ik heb ook ooit dit probleem gehad. Als het goed is moet heb je in het begin bij het maken van je Apple id, beveiligings vragen moeten invullen. Als je nu naar Apple.nl gaat en dan Apple id vergeten, dan vul je je email in en dan verschijnt er een kader waar je die beveilegings vragen moet beantwoorden . Opgelost! Je kan je wachtwoord veranderen!