kan je whatsapp downloaden met een samsung chat 335?

Ik heb dus een samsung chat 335 en nou is mijn vraag of ik daarmee whatsapp kan downloaden. Omdat ik veel mensen zie die whatsapp hebben ook een touchscreen heb dus daarom.

Toegevoegd na 3 minuten:
En als dat niet is waarom dan niet, want een blackberry is geen android geen nokia dus dat snap ik dan niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Whatsapp is voor de Iphone gemaakt, telefoons draaiende op IOS. Op Samsung draaien andere chat diensten zoals palringo etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even een vraag maar waar valt een blackberry onder dan
en wat is palringo??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel Blackberry's draaien op Blackberry OS. Palringo is dus vergelijkbaar met whatsapp en ping, alleen dan voor het besturingsysteem van de samsung chat 335. Whatsapp is trouwens niet alleen voor
De Iphone (Dat zou je zo kunnen opvatten uit mijn antwoord) maar ook voor de meeste android, de bovengenoemde Blackberry OS en Symbian s60 (veelal nokia) aparaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus eigenlijk heb ik een telefoon waar je niks aan hebt??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de telefoon kun je niet whatsappen. Het besuringssysteem laat dat niet toe. Als je de telefoon daarvoor had gekocht, heb je er niet veel aan.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy Y. Daarmee heb ik ook whatsapp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee de bovenste heeft het helemaal fout! Op een iphone is de Appstore dat is een markt waar je dingen kan downloaden voor je smartphone zo heeft Blackberry de blackberry market en de Android (Samsung, Windows Phone) de android market, De samsung chat heeft geen market aangezien het niet als een moderne smartphone word gezien.