Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe download je liedjes op je mobiel?

Ik heb een lg-crystal en ik vroeg me af hoe je er gratis liedjes op kan zetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
902

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je geen kabeltje hebt, kun je het micro-sd-kaartje uit je mobieltje halen en in een adapter stoppen, die je weer in je computer stopt. Dan kun je je liedjes 'naar het kaartje slepen'. Kaartje terug in je mobiel, klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan geen liedjes op je mobiel downloaden hiervoor heb je Bluetooth nodig. Of gewoon een simpel kabeltje die je mobiel met je laptop verbind. Als jij liedjes download via de computer (Bearshare) Kun je die zo overzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ow dat kun je doen door (Zo die ik het altijd) De bestanden van muziek in een bestand in de computer maken dus in documenten. Hiermee kun je het overzetten via Bluetooth en de bkabel
heej... zoek een liedje op youtube die je er op wilt zetten kopieer de website ervan (youtube url) en plak die in het balkje van http://www.youtube-mp3.org/ wacht dan af en druk op downloaden als hij klaar is nu kun je m in mp3 op je mobiel zetten ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet wel op iPhone 
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding