hoe werkt gaat dat als je je mobiel bij mediamarkt wil inleveren moet je de lader mee geven of niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je meldt er niet bij waarvoor je hem inlevert. Is het voor reparatie? Nee, dan hoeft dat niet, ze hebben daar laders genoeg.
Is het inleveren omdat je zelf een nieuwe hebt en er niets mee doet, dan hoef je de oplader ook niet mee te geven, maar als jij nieuwe telefoon een andere oplader heeft, dan doe je waarschijnlijk toch niets meer met de oude en kun je hem eigenlijk gewoon wel inleveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je gsm afgeeft bij de Media markt voor contant geld, dan is dat niet nodig. Ze hebben een samenwerkingsverband met Zonzoo.nl

Op de site kun je ook meer info krijgen, en alvast zien wat je telefoon opbrengt als je hem al dan niet werkend verkoopt.