Ik heb een mobieltje van Samsung met T-mobile pre-pay kado gekregen. Deze wil ik nu opwaarderen. Kan ik zonder problemen overal terecht? Ook bij Aldi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Waarom de min? Dat is een heel normaal antwoord. Sterker nog. Aldi en lidl hebben een duitse eigenaar en leverancier. Zij verkopen dus weinig echte nederlandse spullen. Waaronder dus geen beltegoedkaarten. Deze zijn nog wel verkrijgbaar in een super de boer, ah, c1000. En anders in een telefoonwinkel als bijv de belcompanie of een primera.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, bij de Aldi hebben ze geen T-Mobile prepaid kaarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij verkopen ze bij de Aldi geen beltegoed. Probeer de grote supermarkten, daar zijn ze vaak bij de kassa te vinden. Bij sommige sigarenwinkels kan je ook beltegoed kopen.
Online opwaarderen kan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een t-mobile kaart hebben en die hebben ze bij de Aldi niet.
Ik zou je aanraden om gebruik te maken van mobiel opwaarderen, veel makkelijker!