Welk (mobiel) telefoonabonnement is voor mij geschikt?

Ik heb op dit moment een abonnement van Vodafone. Het is een belbundel per maand. Als ik daar overheen ga met sms-en en bellen dan betaal ik per sms/minuut 0,25 cent.

Ik wil bij Vodafone weg omdat ik me besodemieterd voel. Je kunt je overgebleven sms jes en belminuten één maand meenemen. Je gebruikt dan éérst de minuten van de huidige maand en ga je over je bundel heen dan eet je dat op van je vorige maand (als er al wat over is). Als er wat overblijft vervalt dat :-(
(Je hebt hier wél voor betaald).
Begint de nieuwe maand dan is alles weer weg etc.
Verder rekent Vodafone af per minuut (en nog steeds niet per seconde)!

Ik zoek nu een aanbieder waarbij ik ALLE sms-jes en belminuten die ik NIET heb gebruikt ONGELIMITEERD kan opgebruiken. Dat ze zeg maar bewaard blijven en er dus geen houdbaarheid aan opgebouwde sms-jes/belminuten is. En ja: ik wil graag een belbundel.
Daarbij zoek ik een aanbieder die tevens ook per seconde afrekent en niet per minuut.

Ik heb een simpele telefoon (geen smartphone) en ik hoef alleen te kunnen sms-en en te bellen verder niets ... :-)

Bestaat er een aanbieder die aan al mijn wensen kan voldoen?

12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (3)

Ha, dat Steenuiltje;

Kijk eens op de link; heel veel voordelige abonnementen van de meeste grote aanbieders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even zoeken op de site van Ben woldring, daar kun je aangeven wat je zoekt. Dan wordt een geschikte tel. provider voor je gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de meeste providers kun je het ook niet meenemen naar de volgende maand. maar volgens mij kan dat bij t-mobile wel. en kun je het gebruiken tijdens de lengte van je abbo.