Bestaat er een zonnepaneeltje met 5 volt en 2 ampere?

Op school ben ik op dit moment aan een project bezig. Ik wil graag mijn telefoon opladen met een zonnepaneeltje. (Per stuk zijn ze erg klein, gemiddeld 40 mm bij 45 mm). Deze maten hoeven niet persé.
Nu vroeg ik me af of er een paneeltje bestaat die 5 volt geeft (5 volt heeft een telefoon nodig om op te laden) en 2 ampere.
Ik heb er een gevonden van een 0,5 volt en 200a. x10 is dit 5 volt en 2000a maar dan zijn de maten te groot (zo'n 1 bij 1 meter). En het mag echt niet te groot zijn. (Het liefste 50 cm bij 50cm, groter of kleiner kan ook).
Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (1)

Nee in de afmeting die jij noemt bestaan ze (anno 2017) niet.