Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke GSM? Ik ken er niets van ! wensen: kleine afmeting, sms en bellen, outlookagenda en contactpersonen kopiëren vanuit PC

al de rest moet ik niet hebben. bestaat dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het woord 'Outlook agenda' trok me over de streep om weer eens te gaan zoeken naar een 'Windows-mobile' toestel. Uit de vraag maak ik op dat het een toestel moet zijn zonder al te veel poespas en 'eye candy'.

Aan de afmetingen kan ik weinig veranderen, omdat je vraagt om een telefoon welke met een computer kan synchroniseren, ben ik uitgekomen bij de Samsung Omnia 735.

Dit is een toestel waarmee je (redelijk) gemakkelijk je agenda en je contactpersonen op je pc naar je telefoon overzet. Én het is nog een van de weinige toestellen wat op Windows Mobile 6.5 draait. Een besturingssysteem wat er in principe net zo uitziet als Windows op je computer.

Deze jongen is onlangs uitgebracht. In voorgaande jaren zijn er ontelbaar veel Windows-mobile telefoons verschenen in alle soorten, maten en mogelijkheden. Wil je dus iets anders dan zul je op tweedehands-sites e.d. moeten gaan kijken.

Een nadeel is: Feitelijk is er geen ondersteuning meer voor dit besturingssysteem op mobiele telefoons. Omdat men meer van een telefoon is gaan verwachten, gaan ook de fabrikanten hierin mee.

Als ik je met de info die je in je vraag geeft een concreet antwoord moet geven zeg ik; de Samsung Omnia 735.
Maar weet dat wanneer je zoekt op 'smartphone' je veel meer toestellen vind die nóg kleiner zijn, en precies hetzelfde kunnen. Máár deze toestellen bezitten ook de nodige toeters en bellen en de synchronisatie-instellingen zullen soms iets ingewikkelder zijn.

Je kunt bijvoorbeeld ook best met een Iphone of een Android toestel je mail en outlookcontacten synchroniseren. De weg is schier oneindig. Maar als je verder niets wilt, dan kun je met de Omnia prima uit de voeten.

Een uitgebreide review heb ik gevonden op de site van Tweakers.net, en de prijzen e.d. vond ik op Portablegear.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding