Waarom kan ik op mijn Samsung Galaxy S5 geen videos in 1080p kijken op youtube?

Maximaal is nu 720p op youtube.
Maar ik dacht dat de S5 1080p scherm had.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het hangt er op de 1e plaats van af of je internetsnelheid voldoende is en/of kwaliteit van de wifi op de plek waar je zit. YouTube past de bitrate aan aan jouw situatie. Bij te lage snelheid/kwaliteit zul je nooit 1080p kunnen halen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Download eens de nieuwste update van Youtube in de Play Store
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik al maar Nogsteeds is het maximale 720p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je ook zeker dat die video 1080p heeft? Probeer deze video is:
https://www.youtube.com/watch?v=6v2L2UGZJAM die heeft 1080p