Is het mogelijk je 06 nummer te dubliceren dat je 2 telefoons kan gebruiken maar dan wel met 1 en hetzelfde nummer....

......en vanuit hetzelfde bel bundel?

Dit is waar ik mee zit, ik heb een touchscreen telefoon maar ik haat het om te smsen met dat ding. daarvoor zou ik graag gewoon echte toetsen hebben dat ik lekker kan indrukken. maar wil niet 2 nummers gebruiken en 2 bundels of prepaid of wat dan ook.

Ben op zoek naar zoiets als het zelfde principe van 2 bank kaarten van precies dezelfde rekening.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh ja ik heb ook zo'n vreselijke LG
waardeloos om te smsen
ik heb er een goedkope AH bij wel met een ander nummer

Het beste antwoord

Dit kan inderdaad, je kunt een duo-kaart aanvragen bij je provider, het enige nadeel is dat de tweede kaart/telefoon alleen werk als de eerste uitstaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als ik me goed herrinner kun je bij vodafone met dual sim werken, dan kun je met beide phones bellen enzo, alleen op degene die het laatst is aangezet wordt je gebeld/gesmst...