Bezoek de Zwarte Markt eens!
Niet duur, maar niet zeuren als de garantie wat 'minder' is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Phonehouse heeft de blackberry curve voor 189 euro inclusief prepaid blackberry internet. Internet en pingen is dan gratis tot 1 juli, daarna 12,50 per maand. En anders een Abonnement afsluiten waar je een gratis blackberry bij krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga maar eens goed de voorwaarden na van die prepayd blackberry, er staat half jaar gratis internet, maar dat is niet waar; je krijgt 1gb cado van de provider, en de normale gebruiker doet daar ongveer een half jaar mee,
Gebruikers zoals ik die lekker willen youtuben, zouden er na 2a3 maanden al over heen zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook eens kijken op abonnementblackberry.nl, daar kan je de abonnementsprijzen van verschillende aanbieders vergelijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan altijd een kijkje nemen op Marktplaats. Wel tweedehands en het is niet echt zo duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij hi zijn we wel een paar en bij gsm.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoopste is blackberry curve 8520 voor 180 euro met hi blackberry prepaid denk ik ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwart markt kan je voor 595 kopen
Bronnen: