Hoe kan ik internetten met mijn BB bold 9780 via mijn draadloze modem?

Ik heb een draadloze modem voor mijn pc, maar mijn BlackBerry vindt deze modem ook. Heb het wachtwoord van de modem erin gezet.
Hoe kan ik op internet via de modem zonder dat dit ten koste gaat van een belbundel/beltegoed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Heel simpel eigenlijk:

1. Klik in het beginscherm boven aan het scherm op het gedeelte Verbindingen of klik op het pictogram Verbindingen beheren.

2. Klik op Wi-Fi instellen.

3. Als u verbinding wilt maken met een openbare hotspot of met een Wi-Fi®-netwerk waarvoor geen verificatie is vereist, schakelt u het selectievakje Alleen niet-beveiligde netwerken weergeven in.

4. Klik op het Wi-Fi-netwerk waarmee u verbinding wilt maken.

5. Als verificatie is vereist voor het Wi-Fi-netwerk, typt u het wachtwoord voor het netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had deze al eerder geprobeerd en kwam toen idd op deze site uit, toen werkte 't niet. vraag gesteld hier op GV. Nogmaals deze stappen gevolgd en t werkt ineens wel. Bedankt voor de hulp :)