Ik wil mijn iphone 4 batterij vervangen maar ik heb niet zo'n schrievendraaier, wat is de beste vervanging daarvoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je hebt niets aan een schroevendraaier als je een Iphone wilt openmaken. Je hebt iets duns en plats nodig om de gelijmde delen van elkaar te wrikken. Je kunt daarvoor het beste een plectrum gebruiken, een plastic plaatje dat gitaristen gebruiken om de snaren aan te slaan, te koop in elke muziekwinkel.
escape