Is BlackBerry Curve een mannen of een vrouwen model ?

Nou ik heb een BB alleen soms hoor ik dat het een vrouwenmodel is en soms hoor ik dat het een mannenmodel is dus ik weet het nu niet meer ..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Kimath
13 jaar geleden
Als je het een mooie telefoon vind, gewoon kopen. Niks aantrekken van wat andere mensen zeggen.

Antwoorden (5)

Geen van beiden. De Curve is gewoon als Curve op de markt gebracht. Niet speciaal voor mannen of vrouwen.

Toegevoegd na 3 minuten:
De BB Bold is trouwens een stuk beter dan de Curve! Ook design-wise vind ik de Bold een stuk handiger; deze is net iets groter. Vooral het iets grotere keypad vind ik een stuk handiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Unisex. Voor zowel mannen als vrouwen. Alhoewel de witte vooral door vrouwen gebruikt wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal het even duidelijk maken, officieel is de curve gewoon een neutraal/unisex model telefoon.

Maar vooral in de hiphopscene word dit model gekoppeld aan vrouwen. En zo springt dat dan over naar de jongeren en word er blind vanuit gegaan dat het ook echt zo is :P

dus: - op straat, meestal een vrouwen model
- 'officieel' unisex
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een blackberry Curve is een gewoon neutrale mobiel. Dus voor mannen en vrouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven is aangegeven is de BlackBerry Curve een unisex toestel.
Mocht je het toestel nou te vrouwelijk of juist te mannelijk vinden, zet er dan een frontje of hoesje op waardoor je hem meer bij jezelf vind passen!