Heb ik genoeg aan 500 mb internet? Thuis zit ik op wi-fi. Ik doe niet veel meer dan twitter, w'app, FB en af en toe een site bezoeken. Geen downloads.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Meer dan voldoende. Een whatsapp bericht is wellicht een paar kb per verstuurd en ontvangen bericht. Daarnaast krijg je een waarschuwings sms als je bijna bij je internetlimiet komt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doe hetzelfde, en ik moet zeggen dat mijn 1000MB al redelijk snel op is. En ik zit thuis ook op wifi. Misschien gebruik jij het toch net iets minder dan mij maar ik zou het zeker niet met 500MB kunnen redden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 500 mb van delight voor een tientje in de maand maar die krijg ik niet op.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet aan facebook,twitter,hyves of iets van die andere onzin doe, alleen emailen en af en toe een site bezoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20 mb is al veel