kan ik mijn telefoon op luid zetten wanneer een bepaald persoon belt zodat deze niet over gaat wanneer anderen bellen?

Beltoon bij specifiek nummer en bij anderen op stil?

Ik wil graag dat ik mijn telefoon af hoor gaan wanneer ik gebeld wordt door een specifiek nummer, wanneer anderen bellen moet hij gewoon stil blijven, dit heeft te maken met dat ik bereikbaar moet blijven voor een zieke vriend, alleen wil ik s’nachts niet wakker worden door appjes en belletjes van anderen. Ik wil dus dat mijn telefoon alleen de ringtoon afspeelt wanneer ik gebeld wordt door 1 persoon, en dat hij bij anderen stil blijft. Het gaat om een Samsung galaxy S3

Is dit in te stellen of zijn hier apps voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat wil ik ook weten

Het beste antwoord

Je zou je ringtone op je telefoon kunnen vervangen door "geen". Daarna ga je naar het contact waarbij je je telefoon wel over wilt laten gaan, en zet je de ringtone op een die jij wilt.