Ihpone 3 herstellen zonder SHSH blobs?

Ik had ze niet opgeslagen. En wil op fw 3.1.3. blijven.
Kan ik ze nog ergens mee opslaan. Met TinyUmbrella lukt t niet. Er staat dat ik dan Iphone 3G 4.2.1 heb maar ik heb 3.1.3.
PLZ iemand help?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat kan niet,
Als je een 3g hebt maar op 3.1.3 blijven, anders wordr hij veel langzamer, en veel voordelen heeft 4.0.X niet voor iPhone 3g
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dus upgraden naar de nieuste zonder problemen(druk update)
En downgraden onder 3.1.3 omdat je daar geen shsh nodig hebt,
U gaat naar felixbruns.de (of google ff naar ios firmware download)
Selecteer de gewenste versie en het model,
Druk dan bij itunes shift en klik teglijk op herstellen en selecteer de firmware van bijv felixbruns.de