Ik heb mijn bootloader geunlocked en toen mijn telefoon geroot, maar hoe zet je alles weer zo net zoals je hem kocht?

Het gaat om een htc wildfire s. Voor de bootloader heb ik htcdev.com gebruikt en voor het rooten, htc super tool v3.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan proberen het oorspronkelijke OS erop te zetten, op de zelfde manier als je hem hebt groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je SU toegang kun je ongedaan maken mbv root uninstaller.
Je bootloader kan je daarmee niet repareren.
Een foute handeling hierin kan je een gebrickt toestel opleveren.
Ik zou alvorens hier aan te beginnen mij eerst verdiepen in de materie, met name hoe te handelen als er iets verkeerds dreigt te gaan.
Een dergelijk gebrickt toestel is vrij lastig om weer te herstellen.

Meestal is het terug flashen van de juiste firmware de enige redding.