Whatsapp staat niet in de playstore wat kan ik doen?

Het is een acer liquid express. Als je met een omweg ga dan zegt hij dit aperaat is niet compatible voor deze versie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (3)

Dan ondersteunt Whatsapp jouw versie van je telefoon helaas niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd, want deze is ook voor jouw toestel geschikt.

Maar troost je, er zijn andere wegen.

Wat je kan doen is op de site van whatsapp zelf de app downloaden en deze via je interne opslag alsnog installeren.

Deze kan je dan benaderen via een filemanager of "mijn bestanden", en vandaar installeren.
Het kan zijn dat je installeren van externe bronnen of iets dergelijks even moet aanvinken, maar dat wordt je tijden de installatie wel duidelijk gemaakt.

Succes

De app kan je hier downloaden.

http://www.whatsapp.com/android/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de whatsapp gevonden op Google store https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whatsapp&hl=nl

Gewoon je toestel registreren met je account en dan aanduiden dat je deze op je toestel wilt installeren en dan gaat het automatisch.