Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn Samsung Galaxy S plus, wil niet meer normaal opstarten, wat moet ik doen?

eerst komt er tijdens het opstarten zeg maar, een S in beeld, daarna zou er als het goed is het menu moeten verschijnen, maar dat gebeurd niet, daarentegen begint heel het opstarten weer opnieuw. de batterij eruit halen helpt niet, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je het best terug naar de winkel gaat. Heb je nog niet lang dan kan het misschien een productiefout zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
Tussen je en nog moet je smartphone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschijnsel heet een bootloop.
Veelal is dit te verhelpen door hem te resetten.
Toestel uitzetten.
Dan de homeknop indrukken ( en ingedrukt houden ) en gelijk je toestel aanzetten, zodra hij gestart is kan je de homeknop loslaten.
Als je dit gedaan hebt kom je in een menu terecht.
In dit menu kan je bladeren/scrollen met behulp van je volumeknop, selecteren doe je dan met je homeknop.
Scroll in dat menu naar "wipe data/factory reset" en bevestig dit, daarna moet je het nog eenmaal bevestigen en daarna kan je gaan rebooten.
Als alles goed is uitgevoerd dan heeft het toestel zich ge hersteld in de fabrieksinstellingen.
Je bent hierbij wel al je settings en apps kwijt.

Maar dat hoeft geen probleem te zijn daar er al een ruime tijd zeer handige backup apps te verkrijgen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding